Dengan Nama ALLAH yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Dengan Nama ALLAH yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Layari cahaya-pemimpin.deviantart.com untuk ke galeri lukisan dan foto kahwin saya. Syukron! X3

Sunday, September 26, 2010

Sedikit tentang aku

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bekas kekasih saya ialah :
perlu ke bagitahu?

saya sedang mendengar :
hujan lebat

mungkin saya patut :
buat apa yang patut

saya suke :
ciptaan Allah yang indah

sahabat baik saya :
adalah mak saya, dia paling memahami segalanya tentang saya

saya tak paham :
kenapa saya rasa ditindas

saya kehilangan :
orang yang saya sayang

ramai yg berkata :
saya naif, baik, solehah dan comel =.='' (errr...yeke..? maseh kawan..)

cinta itu :
best dan indah, kalau salah dapat, jadikan pengalaman je la

di suatu tempat , seseorang sedang :
mengingati apa yang telah dia lakukan..?

saya akan cuba :
perbaiki diri saya

ayat SELAMANYA membawa maksud :
melangkah maju kehadapan, sentiasa berusaha memperbaiki diri

bila saya terjaga dari tidur :
saya akan tengok jam kat phone dan periksa ada mesej masuk tak

saya paling meluat apabila :
orang berjanji sesuatu tetapi tidak bertanggungjawab

pesta/party adalah :
sesuatu yang saya tak pernah pergi

hari ini :
hari yang ceria dan indah bagi saya ^.^~ alhamdulillah!

esok pula saya akan :
terus memperbaiki kesilapan yang dah saya buat hari ini

saya betul-betul inginkan :
kebahagiaan dunia dan akhirat

ketika anda melihat wajah anda di hadapan cermin hari ini :
saya bersyukur sangat sebab saya sihat dan dapat senyum lagi X3 terasa comel (perasan sendiri.. tihihihi XP)

makanan segera adalah :
mudah dapat ; penyakit

ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang :
jangan halang aku!

apakah perasaan anda sekarang :
rindu pada mak abah dan bakal suami.. kalau ada jodoh......

saya tak suka :
ditinggalkan dan berseorangan

impian saya :
MUSLIMAH SEJATI

jika boleh putarkan masa :
boleh ke? semua orang mahu betulkan apa yang pernah diorg wat salah kan? samee laa

saya pada 10 tahun akan datang :
dunia nie masih ade ke? rasenye akhirat dah nak dekat sgt dah.. harap2 sempat mantapkan diri ngan ilmu Allah

saya pernah bercinta sebanyak :
cinta monyet.. byk.. cinta pertama - dia, cinta berhubungan serius - die

pernah dikhianati :
tak pasti.. sebab tak paham apa itu khianat.. =.=

Kalau ada yang mahu kembali kepada saya :
tak yah nak ngade, saya bukan patung mainan, dipakai dibuang

Jika ada yang mahu bercinta dengan saya :
hmmm...why should i bother love, if its keep living me behind in the end?

ma fi iman, ma fi hubb


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment